5 septembrie 2009

Asa incepe orice poveste

Povestasul... n-ai cum sa nu te gandesti la Mario Vargas Llosa.Ei bine... aici n-am sa scriu despre personajele romanului lui Llosa,nici despre Llosa insusi.Am sa scriu povestile mele...Nu povestile din viata mea reala,am sa scriu despre cele din cea imaginara... nu,inca nu sufar de dubla personalitate( iar prietenul meu imaginar ,Bob,intarzie sa apara.Sper sa vina cand eu nu voi mai fi printre cei vii :))) ) .Mintea mea umbla "creanga" pe campii si nascoceste fel de fel de "tampenii"....
" minunatii"... intr-un cuvant "chestii".Inca nu m-am decis daca-s bune sau rele.M-am decis intr-un final sa trec aici ce-am pus deja pe hartie.
Voi incepe sa scriu cat de curand si sper sa si termin pana pe 14 ,pentru a-mi continua munca la celelalte povesti ,la celalalt blog si... mai e si scoala.
So... let`s hit the road!

3 comentarii: