30 noiembrie 2009

I`m back...at least for now :)

Salut! Am tot vazut ca blogul are vizualizari si am zis.. sa nu las lumea sa mai astepte.Asa ca va anunt ca ,respectiv caietul pe care4 am scris povestea este "retinut",momentan,la o persoana de la care astept corecturi,astept sugestii... chestii de gramatica si exprimare pe care sa le ajustez cumva...
Dupa ce m-am gandit eu mai bine asa... am ganduri mari cu povestea asta,vreau sa-i dau un nume si in momentul in care o voi termina si pe cea inceputa in vara aceasta,am de gand sa le trimit unei edituri.. nicidata nu se stie.... :D .Dar asta nu inseamna ca nu voi mai publica aici.Doar ca posturile vor fi muuuuult mai scurte decat cele anterioare,astfel incat sa va creati voi insiva propriul final si de ce nu,daca o vedeti pe vre-un raft s-o si cumparati ;) :D.
Visuri.. dar nu renunt la ele.... :D mai ales ca am promis ;) .Asa ca... astept sa recuperez caietul cu povestea si speeer din tot sufletul ca printre cartile de economie,gramatica,literatura,istorie,engleza si informatica sa-mi fac timp sa mai postez cate ceva. Pana atunci ma mai gandesc la titlu si la ce as mai putea sa schimb prin ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu